meesterJelle.reismee.nl

Je geeft geen les aan kinderen, maar met kinderen

Hallo iedereen,

Vandaag zijn we op bezoek geweest naar een school die buiten Krisitanstad lag. We werden vriendelijk ontvangen door een mevrouw die daar werkt. We hebben verschillende klassen gezien en gepraat met de kinderen. Wij hebben iets verteld over ons zelf en over Nederland. De kinderen vertelden in goed Engels iets over zichzelf en stelden ons vragen.

Tijdens een van de klasbezoeken vroeg een leerling of ik mee wilden voetballen. Zo'n kans laat ik natuurlijk niet aan mijn neus voorbij gaan. Ik heb met de kinderen gevoetbald en ik moet zeggen dat ik onder de indruk was van wat zij allemaal konden met de bal, maar de meester leerde ze ook nog het een en het ander

Tongue Out
.

Toen we klaar waren met voetballen, hebben de jongens mij begeleid naar hun directeuren. Met de directeuren hebben we gepraat over hoe het onderwijs wordt geregeld op hun school.

Na het schoolbezoek zijn we terug gegaan naar de universiteit van Krisitianstad om met andere studenten van andere landen te praten. We hebben gepraat over vanalles en nog wat. Het leuke was dat ik nu niet alleen meer weet over het onderwijs in Zweden, maar nu ook meer te weten ben gekomen over het onderwijs in Spanje en in China.

Morgen gaan we voor de laatste keer een school bezoeken en maken wij een boottrip over het kanaal. Ook gaan we wandelen door het natuurgebied van Kristianstad.

Wil jij weten hoe het verhaal bijna afloopt? Lees dan morgen mijn laatste blog die ik schrijf in Kristianstad !

Smile

P.S. Het weer is hier super! Het is niet te warm, maar ook niet te koud. Het zonnetje schijnt lekker en we hebben maar één keer regen gehad! Dus hopen dat het morgen ook droog blijft!

Cool

Reacties

Reacties

Groep 4B

Hoi meester Jelle,

Wat leuk dat je met de kinderen hebt mogen voetballen. Wij zouden dat ook graag een keer met jou doen.

Gelukkig schijnt bij ons het zonnetje nu ook.

We missen je al en hopen dat je snel terug bent.

We wachten op het laatste bericht!

Groetjes van de hele klas.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!