meesterJelle.reismee.nl

Zijn we er al?

Hallo iedereen,

Ik zit eindelijk in mijn hotelkamer na een lange reis. Het was een lange, maar toch leuke reis. Eerst moesten we ons inchecken op het vliegveld en werden de koffers gewogen en op een loopband meegenomen voor vertrek. Daarna moesten wij door de douane en werd ik teruggestuurd omdat ik vergeten was mijn portomonnee in het bakje te leggen (domme ik

Wink
).

Toen we eenmaal aankwamen bij de gate ( de plaats waar je moet wachten totdat je mag instapen) mochten we al meteen naar ons vliegtuig. Ik vond het reuze spannend, maar ook wel een beetje eng. Want je zal het misschien niet verwachten, maar de meester heeft last van hoogtevrees

Frown
.

En toen was het moment daar. We stegen op. Ik kon mijn ogen niet openhouden en luisterde naar de muziek die ik had opgezet, want van muziek word ik rustig. Het vliegtuig bleef maar stijgen en stijgen en eindelijk was het vliegtuig op de goede hoogte. Ik kon de piloot wel een hand schudden.

Tijdens de vlucht heb ik gepraat met andere meesters en juffen die meegingen en luisterde ik naar muziek. De vlucht duurde anderhalf uur (90 minuten) en voordat ik het wist gingen we alweer landen.

Mijn ogen waren weer gesloten. Ik voelde mijn hart sneller kloppen en ik kreeg het opeens benauwd. Toen ik het geluid van piepende wieltjes hoorde, voelde ik me net als een jongetje in een snoepwinkel, mijn dag kon niet meer stuk.

Eenmaal geland in Denemarken (Kopenhagen) moesten we wachten op de koffers en gingen we naar de trein. De treinreis duurde twee uur en wat hebben we gelachen.

We stapten uit de trein en we waren in Kristianstad (Zweden).

In Kristianstad hebben we de boel een beetje verkend en hebben we een kerk bezocht. S'avonds zijn we in een Thais restaurant gaan eten.

Morgen gaan we naar de University van Kristianstad. Ik ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren. Jullie ook?

Lees dan morgen weer een nieuwe blog van Meester Jelle in Kristianstad!

Smile

Reacties

Reacties

Janine Houben

Leuk om je belevenissen te lezen. Geniet van alles wat je meemaakt!

Groep 4B

Hoi meester Jelle,

Wat een leuk bericht!
Gelukkig is de reis goed gegaan (al hebben we wel een beetje moeten lachen dat je zo bang was).

We zijn erg onder de indruk van het stukje over de douane. Iedereen wilde meteen zijn/haar eigen ervaringen hierover delen.

Wij zijn heel benieuwd naar wat je nog meer gaat beleven.

Groetjes,
De kinderen en juf Suzanne.
(op verzoek van de kinderen: Yurre, Josta, Mik, Qian, Vinn, Roos, Noé, Antony, Indy, Joni, Jarod, Tim, Anniek, Ward, Cleo, Joep, Saphira en Sef)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!