meesterJelle.reismee.nl

Wat gaat de tijd toch snel!

Hallo iedereen,

Donderdag was al weer de laatste dag in Kristianstad (Zweden). We hebben de laatste school bezocht en in de middag zijn we een boottocht gaan maken op het kanaal. Na de boottocht zijn we naar het natuurcentrum geweest, daarlieten ze ons een presentatie zien over de natuur in Zweden en vooral in Krisitianstad.

Toen we terugkwamen van het natuurcentrum zijn we met zijn allen ergens gaan eten en hebben we gepraat over de studiereis en natuurlijk over de PABO.

Toen iedereen klaar was met eten, hebben we nog in het hotel nog met elkaar gepraat en gelachen, maar zoals je weet komt aan alles een einde.

Ik vond deze studiereis zeer interessant en een aanrader voor iedereen. Ook al zit je niet op de PABO dan moet je toch eens Zweden bezoeken. En aan de mensen die volgend jaar studiereis hebben. Krisitianstad liet mij telkens keer op keer verbazen. Qua onderwijs en natuur.

Dankjewel iedereen die mijn blog heeft gelezen en mij op de voet heeft gevolgd. Dankjewel voor de leuke reacties en groep 4B bedankt voor de nieuwsgierigheid en de betrokkenheid die jullie hadden.

Ik hoop jullie snel weer te zien!

Wink

groep 4b

Hallo meester Jelle,

Wat vond je het grootste verschil tussen het onderwijs in Zweden en bij ons. Eén weten we al: Wij zijn liever en zij zijn stouter!!!!!! Ha, ha, ha!!!!!!!!! Grapje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat vond je zo mooi aan de natuur? Waren er ook andere dieren?
Fijn dat je weer terugkomt. Hopelijk zien we je donderdag.

Doeiiiiiiiiiiiiiiiiii, groep 4b